
سال 2010 پايان يافت و مي خواهيم نگاهي به دو غول اجتماعي دنيا بيندازيم.لطفا با ما همراه باشيد.
اين نمودارها به روشني حكمراني خانم ها را بر اين شبكه هاي اجتماعي نشان مي دهند.به ترتيب 54% و 52% براي فيس بوك و تويتتر.بيش از 70% كاربران فيس بوك در خارج از آمريكا قرار دارند و تويتتر با 60% از كاربران خارج از ايالات متحده در رده بعدي است.
بيش از 50% از كاربران تويتتر روزانه وضعيت خود را بروز مي كنند ولي 1 نفر از هر 10 نفر كاربر فيس بوك اين كار را انجام مي دهد.بيشتر كابران فيس بوك بين 18 تا 25 سال دارند ولي كاربران تويتتر را اكثرا افراد 26 تا 34 ساله تشكيل مي دهند.
در فيس بوك احتمال اينكه مشتريان برند شما را دنبال كنند بيشتر است ولي درصد مشترياني كه محصولات برند شما را خواهند خريد در تويتتر بيشتر از فيس بوك است.