دنياي اينترنت

مقایسه نموداری twitter و facebook در سال ۲۰۱۰

تبلیغات
4 سوالی شهرداری
کانال تلگرام فتولیا

Facebook vs Twitter

سال ۲۰۱۰ پایان یافت و می خواهیم نگاهی به دو غول اجتماعی دنیا بیندازیم.لطفا با ما همراه باشید.

این نمودارها به روشنی حکمرانی خانم ها را بر این شبکه های اجتماعی نشان می دهند.به ترتیب ۵۴% و ۵۲% برای فیس بوک و تویتتر.بیش از ۷۰% کاربران فیس بوک در خارج از آمریکا قرار دارند و تویتتر با ۶۰% از کاربران خارج از ایالات متحده در رده بعدی است.
بیش از ۵۰% از کاربران تویتتر روزانه وضعیت خود را بروز می کنند ولی ۱ نفر از هر ۱۰ نفر کاربر فیس بوک این کار را انجام می دهد.بیشتر کابران فیس بوک بین ۱۸ تا ۲۵ سال دارند ولی کاربران تویتتر را اکثرا افراد ۲۶ تا ۳۴ ساله تشکیل می دهند.
در فیس بوک احتمال اینکه مشتریان برند شما را دنبال کنند بیشتر است ولی درصد مشتریانی که محصولات برند شما را خواهند خرید در تویتتر بیشتر از فیس بوک است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات فتولیا در ایمیل شما

در خبرنامه ما عضو شوید و آخرین مطالب و مقالات آموزشی را اول شما دریافت کنید